głównym powodem tego postu jest być może znaleźć ludzi, którzy reagują w podobny sposób do tego leku i zasięgnąć porady tych, którzy mają doświadczenie.

otrzymałem mój Armodafinil (artvigil) około tydzień temu. Od jakiegoś czasu poluję na nootropy, które pomogą mi w moim braku skupienia, koncentracji i przewlekłym zwlekaniu. Nie jestem zupełnie nowy w używkach i mam przeszłość, która obejmowała nadużywanie stymulantów. Ostatnio, choć trzymałem się z dala od stymulacji z powodu mojego uogólnionego zaburzenia lękowego. Na marginesie-biorę kratom codziennie i mam przez ostatnie cztery lata.

otrzymałem paczkę we wtorek w zeszłym tygodniu o 3:30 wieczorem. Byłem tak podekscytowany, że czuję się obudzony i zmotywowany, więc przeciąłem kartę 150mg na pół i wziąłem 75mg. Odczułem efekt stymulujący około 45 minut później, nieco podwyższony nastrój, a potem przyszedł ból głowy. Okropny, nędzny ból głowy. Ciągle piłem wodę przez resztę wieczoru i obracałem Tylenol i ibuprofen z częstotliwością, z której nie jestem dumny. Tej nocy wegetowałam na kanapie z mężem i miałam około godziny, w której jedyne, co mogłam zrobić, to ziewać. Byłem w stanie zemdleć o 22 wieczorem tej nocy, pomimo brania pigułki na 330 bez absolutnie żadnego problemu.

kiedy obudziłem się następnego ranka ból głowy nadal tam był. Byłam taka smutna, bo naprawdę chciałam, żeby to zadziałało. Wzięłam dzień wolnego od pigułki, żeby wyzdrowieć i wrócić do siebie.

przyszedł czwartek i po wielu badaniach postanowiłem, że będę brał 37,5 mg rano z magnezem i dużą ilością wody. Ten dzień był o wiele bardziej udany, jeśli chodzi o ból głowy, czułem się nieco bardziej energiczny niż zwykle, ale z dziwnym „niewygodnym” uczuciem prawie przez cały dzień. Łączę dyskomfort z pewnym poziomem niepokoju. Próbowałem mojej pracy domowej z filozofii, ale nie mogłem się skupić i po prostu poszedłem spać jak zwykle Tej nocy.

kontynuowałem resztę tygodnia w ten sposób biorąc tylko 37,5 mg i pijąc tonę wody. Skończyło się również na dodaniu L-teaniny na lęk. Muszę jeszcze zwiększyć dawkę z obawy przed zwiększonym lękiem i bólami głowy. To, co uważam za najbardziej przyjemną rzeczą w armodafinilu, to „zejście” lub lubię nazywać to „poświatą”. Około 6-7 godzin w nim zaczynam czuć się świetnie psychicznie, moje myśli płyną fizyczny niepokój stymulanta rozproszył się i wreszcie cieszę się z tego.

Czy powinienem kontynuować przyjmowanie leku? Mam 5 pełnych blistrów, czy po prostu powinienem odejść i spróbować czegoś innego? Czy są jakieś suplementy lub stosy, które powinienem rozważyć, które mogą pomóc w niektórych negatywnych skutkach?